3d geprinte spatbordverlengers in 4 maten

StefanMoermans
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jun 2022, 09:37
Locatie: rotselaar
Merk SP: ST3 pinion LE
Km-stand: 0

hoi
al iemand ervaring met die nieuwe flexibele verlengers? In blijde verwachting van de ST3 spinion LE. Eerste speedpedelec. Tijflelend tussen de oude en de nieuw flex :bf:
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

StefanMoermans schreef: 28 jun 2022, 12:18 hoi
al iemand ervaring met die nieuwe flexibele verlengers? In blijde verwachting van de ST3 spinion LE. Eerste speedpedelec. Tijflelend tussen de oude en de nieuw flex :bf:
Stefan, ik heb de gebruikers gevraagd naar hun mening en een enkeling heeft die geplaatst bij de beoordeling/reactie op deze productpagina. Zullen er wel meer volgen denk ik.
https://www.vanzijptechniek.nl/product/ ... 5mm-breed/
Ga je voor de meest gestroomlijnde look dan zou ik de 175mm kiezen https://www.vanzijptechniek.nl/product/ ... w-st3-st5/
En ga je voor de meest lange en efficiënte dan is model2 een goede keus.

Groetjes Jeroen
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Fre911
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 140
Lid geworden op: 05 aug 2017, 20:20
Locatie: Zuid West Vlaanderen
Merk SP: Stromer ST3 Pinion - 08/22
Km-stand: 12000

Ik heb de boot lang afgehouden omdat, excuses alvast, ik zo'n verlengers echt lelijk vind ... Maar goed, na een paar regenbuien vrees ik dat er toch niets anders op zit dan een setje te installeren :) Bovenaan zou ik zoals voorzien de 10cm versie kiezen maar zou deze ook goed zijn voor de onderkant? Of is dit nutteloos en moet je sowieso de 17cm nemen?
Gebruikersavatar
TomSP
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 247
Lid geworden op: 15 sep 2019, 19:49
Merk SP: Stromer ST3 Pinion
Km-stand: 23276

Op mijn ST1x heb ik zowel boven als onder de 100mm versie zitten en deze komen ook op mijn ST3 Pinion.
Is voor mij afdoende. Nat en vies worden je voeten toch wel denk ik.
Met nat/regenachtig weer gebruik ik sowieso altijd overschoenen om alsnog natte voeten te voorkomen.
10-2019 - 10-2022 Stromer ST1x Ocean - 14417 km
10-2022 - ... Stromer ST3 Pinion Deep Black - 8864km and counting
Plaats reactie