Mercedes Championship Edition 2022 speed pedelec

Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1593
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Edgecrusher schreef: 19 mei 2022, 13:57 Maar alleen bij een niet aangedreven wiel en niet bij schijfremmen gebruikelijk.
https://www.wiggle.nl/campagnolo-zonda- ... -racefiets
Een SP met velg remmetjes als een race fiets, niet voor mij en er zit wel degelijk een motor in dat voorwiel dus 2x geen optie.
Kan inderdaad enkel een promo afbeelding zijn en geen realistisch exemplaar.
LNY
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 406
Lid geworden op: 19 dec 2017, 09:29
Locatie: Amsterdam e.o.
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 18000

Volgens mij is Mercedes zijn doelgroep uit het oog aan het verliezen.
Ik zie de armani heupdasdragende jochies, stratenmakers, 1e generatie arabische en noord-afrikaaanse arbeidsmigranten, woonwagenbewoners en taxichauffeurs niet zo snel op wat voor soort fiets dan ook stappen.
ST3 cool white - sport - 983Wh
Gebruikersavatar
Achiel
Expert
Expert
Iraq
Berichten: 181
Lid geworden op: 19 sep 2020, 15:23
Locatie: Zeeuwsch-Vlaanderen
Merk SP: Klever X-speed Pinion
Km-stand: 16000

LNY schreef: 19 mei 2022, 15:07 Volgens mij is Mercedes zijn doelgroep uit het oog aan het verliezen.
Ik zie de armani heupdasdragende jochies, stratenmakers, 1e generatie arabische en noord-afrikaaanse arbeidsmigranten, woonwagenbewoners en taxichauffeurs niet zo snel op wat voor soort fiets dan ook stappen.
Vlogens mij proberen ze iets "premium" neer te zetten hoor, wat in mijn ogen al mislukt met een Enviolo naaf, maar ja.
HHV
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 sep 2019, 16:37
Merk SP: Stromer ST3

LNY schreef: 19 mei 2022, 15:07 Volgens mij is Mercedes zijn doelgroep uit het oog aan het verliezen.
Ik zie de armani heupdasdragende jochies, stratenmakers, 1e generatie arabische en noord-afrikaaanse arbeidsmigranten, woonwagenbewoners en taxichauffeurs niet zo snel op wat voor soort fiets dan ook stappen.
Ik ben geen heuptasdragend jochie, niet Arabisch of Afrikaans, geen woonwagenbewoner en ook geen taxichauffeur, maar een Salesmanager die ruim 30 jaar met de overheid contracten afsluit.
Ik stap dus wel op zo'n soort fiets en heb zelf een ST3 waar ik met veel genoegen in mijn vrije tijd op rondfiets. En ja ik rijd wel in een Mercedes Benz. Splinter nieuw waar ik hard voor werk.
Wellicht verstandig om zulk soort uitspraken wat te nuanceren!
LNY
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 406
Lid geworden op: 19 dec 2017, 09:29
Locatie: Amsterdam e.o.
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 18000

Als jij zou wel zo’n fiets zou kopen, klopt het toch? :ay

Maar je hebt gelijk hoor. De doelgroep is zeker groter dan ik noemde
ST3 cool white - sport - 983Wh
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1593
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Off topic:
Er is doelgroep die de oude modellen koopt en daarvoor moet er ook een doelgroep zijn die de nieuwe modellen koopt. Feit is dat de “nieuwe” oude modellen niet zo geliefd meer zijn wegens niet zo betrouwbaar als de “oude” oude modellen. MB maakt mooie goede auto’s maar de betrouwbaarheid is niet wat het geweest is (is ook zo voor veel andere merken). Iemand die in de lease elke 4j een andere auto kiest merkt hier niets van maar de realiteit is wat ze is. En de prijzen voor herstelling zijn ook niet om over op te scheppen… Als er langs de weg iemand in panne staat is het 3 van de 4 een “premium” merk. En dan zijn dat niet eens echt oude auto’s… dat is de realiteit.
Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

Ik ga toch eens polsen om hiermee test te rijden! Zelf sta ik open om al die dingen eens te proberen. Ziet er wel heel mooi uit, of ie praktisch is, dat laat ik even in het midden :-P
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

boomshakalak schreef: 21 mei 2022, 08:55 of ie praktisch is, dat laat ik even in het midden :-P
Dat wordt in je test dan wel duidelijk!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
TornadoTom
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 sep 2021, 16:14
Locatie: regio Gent

zijn deze al/ooit geleverd?
30-jarige amateurwielrenner die zoekt of en welke SP ik moet kopen
Plaats reactie