Accu Bulls Green Mover E45 reviseren/uitbreiden

robroe@solcon.nl
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 okt 2022, 13:22
Locatie: S gravendeel
Merk SP: Bulls
Km-stand: 28000

robroe@solcon.nl schreef: 26 okt 2022, 14:06
FreddyH schreef: 05 jan 2019, 16:47
LucasVN schreef: 05 jan 2019, 14:26 Bedankt Freddy voor de foto's.
Mijn batterij is voor het ogenblik bij EbikeAccu voor upgrade. Ze hebben mij laten weten dat ze klaar is.
Ik heb de batterij laten uitbreiden van 735 Wh naar 1260 Wh. Zie twee foto's in bijlage.
Hoi Luc!
Bijlage is niet gelukt vrees ik. Leuk dat je de upgrade ook hebt laten doen, ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden!
Cheers,
Freddy
Hoi Luc!
Hoe is de verloop van de upgrade verlopen bij EbikeAccu? Ik heb mijn accu nu ook inmiddels opgestuurd en had best vertrouwen in deze partij ook gezien de eerste communicatie die ik met hun had, Maar de upgrade termijn is flink verstreken en daar zijn ze nauwelijks te bereiken. Nu heb ik wel veel liever dat het iets langer duurt en goed! Maar lees toch ook veel negatieve reviews over EbikeAccu waarvan ik toch schrikt. Luc wat voor ervaringen heb jij? Voor mij erg spannende hoe dit gaat aflopen.
Mvgr.
Robert
Inmiddels is mijn accu gereviseerd naar 1260Wh. Het heeft wel langer geduurd van wat van te voren is aangegeven(Ruim 2 maanden). Maar de revisie is echt geweldig uitgevoerd en heb zeker geen klachten hierover. Wel de communicatie had wat dat betreft iets beter gekund en dat zal ook te maken kunnen hebben met de enkele minder positieve reviews. Maar op mijn belangrijke mails werd altijd snel gereageerd! Zal dit bedrijf toch aanbevelen maar wel de opmerking.....geduld hebben....resultaat is top!
Mvgr.
Robert
Plaats reactie