Riesewijk Exclusives opent nieuwe showroom

PatMat
Expert
Expert
Berichten: 101
Lid geworden op: 05 okt 2022, 11:34
Merk SP: Had een Stromer St1x2017
Km-stand: 45000

Mijn reactie was helemaal niet zuur bedoeld maar wel gevoel wat ik van het artikel krijg. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat je zo’n gevoel als die man in het artikel van een object krijgt (of klink ik dan ook zuur?)

Volgens mij zeg ik daar niet dat iemand niet trots mag zijn maar dat voortraject klinkt niet als mijn cup of tea. En zoals ik zei, ik wil service en wellicht moest ik erbij zeggen dat ik de indruk had nav review van Stromeur dat het lijkt dat dat helemaal in orde is.

Ik word wel enthousiast als ik dingen lees hierboven zoals veel onderdelen op voorraad van alle modellen. Als ze dan ook alle modellen hebben staan en kan test met evt configuratie zoals je wilt (ander zadel etc) dan spreek je me aan maar helaas staat dat niet in het artikel. Ik rijd zelf ook santos en bij mijn dealer worden die test fietsen nauwelijks gepoetst omdat ze daar tegen zouden moeten kunnen en het de representatie van werkelijkheid is, die zou ik nog wel als tip mee willen geven.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

PatMat schreef: 07 mar 2023, 06:53 Ik rijd zelf ook santos en bij mijn dealer worden die test fietsen nauwelijks gepoetst omdat ze daar tegen zouden moeten kunnen en het de representatie van werkelijkheid is, die zou ik nog wel als tip mee willen geven.
Als jij graag een smerige Stromer test in plaats van een nette Stromer omdat dat beter aansluit bij jouw 'echtheidsbeleving' dan kunnen ze dat bij Riesewijk vast wel voor je regelen.

PS: Tips kun je het beste even aan de winkel zelf doorgeven :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Misschien kunnen ze hem op aanvraag vooraf lekker door een weiland crossen, dan is die fiets zeker vies genoeg :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
baklap
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 276
Lid geworden op: 28 jun 2022, 15:42
Locatie: Twente
Merk SP: ST2 Sport
Km-stand: 9400

Riesewijk maakt netjes mijn fiets schoon als die daar is :mrgreen:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Doet mijn FM ook, en van een paar andere FM's weet ik dat ze dat ook doen. Dus het is vrij standaard (in NL?), of ik ken alleen maar goede FM's :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Video-impressie van de nieuwe Riesewijk Exclusives zaak:

https://platform.vixyvideo.com/index.ph ... ed/dynamic
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Mooie zaak, nu Vietz nog.
Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Culnaej
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mei 2023, 00:35
Locatie: Monnickendam

Ik heb van de zomer een 2e hands stromer st3
Gekocht via mp. Een goede vriend van mij attenderen
De Riesewijk Boy's. Deze gebeld en gevraagd of ik bij hun
Het onderhoud mocht laten doen. Al ligt het op 1.15 min rijden van Amsterdam. En was van harte welkom bij hun in hun schitterende zaak.
Afspraak gemaakt, op de dag dat ik kwam vriendelijk behandeld kop koffie stond klaar. Dat zijn die kleine dingen die het doen. Daarna met de monteur goed gesprek gehad over van alles wat en mijn idee om verende voorvork er op te gaan zetten in de toekomst.
Na deze onderhoudsbeurt gelijk aan gegeven om hier
De opvolgende beurten hier ook te doen.
Ik ( maar is mijn mening) vond me hier zeer welkom en geen bullshit praatjes gewoon top.
Het is dan wel dik uur rijden maar ik heb het er graag
Voor over.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Snap ik wel.

Riesewijk Exclusives is een hele fijne zaak. Met mensen in de winkel en werkplaats die weten waar ze mee bezig zijn, en waarbij de klant altijd op één staat. Top dat je net zo keurig wordt ontvangen voor onderhoud aan een tweedehands Stromer als wanneer je daar een gloednieuw product koopt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
kroonsberg
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 dec 2021, 16:33
Locatie: Zeewolde
Merk SP: Stromer ST1
Km-stand: 220

Ik heb de ST1 van mijn vrouw in Apeldoorn gekocht. Deze is gestopt met Stromer en Riesewijk Exclusief heeft het klantenbestand overgenomen. Mijn ST1 particulier gekocht en ook mijn fiets willen ze in onderhoud nemen. In oktober gaan beide fietsen voor een service beurt. Ik ben benieuwd naar de showroom.
Plaats reactie