Gates belt, hoeveel tandjes?

Plaats reactie
Gerrit
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2021, 00:54

Hallo Cycletech Code liefhebbers. Ik heb een code 45 besteld. Hier zit een bijzonder lange levertijd op. Ik wou er graag één met een rode riem aandrijving. Dat kan dus niet meer bij Cycletech. Nu wil ik er zelf ergens één bestellen, maar moet wel weten hoeveel tandjes deze riem heeft. Wie weet dit of wil er even naar kijken? Het staat op de buitenzijde van de riem, duidelijk zichtbaar.
Alvast bedankt!!!
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Als de verkoper je hiermee niet kan helpen, dan kan Zoever je helpen (hij heeft een Code 45 met rode riem) of je neemt contact op met de fabrikant zelf : hello@mtbcycle.com
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gerrit
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2021, 00:54

Ik heb al een mail gestuurd naar Zwitserland, maar (heel raar trouwens) ik krijg daar de volgende mededeling:
Guten Tag und vielen Dank für deine E-Mail! Unsere Firma ist derzeit auf Grund äusserer Bedingungen in Kurzarbeit. Den Telefondienst werden wir jeweils nur am Dienstag gewährleisten.
Wir melden uns wieder bei euch – die Erledigung wird aber mehr Zeit in Anspruch nehmen als gewohnt. Dafür entschuldigen wir uns.
Ze werken daar nog maar één dag in de week geloof ik. Wazig, want ik moet al verschrikkelijk lang op de fiets wachten.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Misschien Corona lockdown achtige maatregelen? Ik weet niet wat er in Zwitserland momenteel geldt..
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik hoorde van dealers ook voor COVID al dat het 'zeer moeizaam' communiceren is met deze fabrikant.

Daarnaast kan ondersteuning per e-mail ook gewoon vanuit huis worden gedaan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gerrit
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2021, 00:54

Ik heb natuurlijk geen flauw idee of het door Corona komt, maar tja, mailen kan elke dag. Maar goed, ik heb vandaag een mailtje terug gekregen van Cycletech. Ik ben er dus nu achter dat ik een riem met 115 tandjes nodig ben. Ik dacht “nou die bestel ik ff ergens”, maar dat valt me dik tegen. Gates maakt geen rode meer, en ik wil natuurlijk beslist een rode. Duzzzzzzzzz, als iemand een adresje weet..............
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Gerrit schreef: 02 mar 2021, 17:03 als iemand een adresje weet
Alstu : https://www.ebay.com/itm/Carbon-Drive-C ... 3427333542
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gerrit
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2021, 00:54

Is besteld en onderweg.
Plaats reactie