Giro Camden MIPS met NTA 8776 keurmerk

Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Betekent dit nu dat de witte helm ook wit licht geeft, aan de achterkant? Voor mij een nogo dan. (Kan zijn dat de kleur op de foto vertekent, daarom de vraag).
Wit licht aan de achterzijde van een voertuig is verwarrend, en volgens mij ook verboden.... (in NL)
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Volgens mij is die LED gewoon veel feller. Het ziet eruit alsof bij de zwarte helm de batterij bijna leeg is, maar daar zal de poster wel rekening mee gehouden hebben.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
SamG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 apr 2019, 11:13
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 15.000

Zou het ook niet kunnen liggen aan het feit dat de holte waar de led zit dezelfde kleur heeft als de helm?
Wit weerkaatst nu eenmaal meer licht dan zwart?
Was ook al een aangehaald in het begin van dit topic tussen een zwarte en grijze versie.
ST3 wit, 983 Wh :d3: Woon-werk 55km enkel, Antwerpen-kempen
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Zou kunnen.
Dat is dan wel een design flater van formaat zeg :bu:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
SoEpe_BE
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 dec 2019, 08:14

Precies geen notificatie gekregen van jullie reacties op mijn post..

Bij deze: beide helmen opgeladen tot max (groene led indicatie). Beide lampen hebben dezelfde rode kleur maar de witte helmkleur zorgt voor een veel hogere lichtopbrengst (reflectie) van de leds naar onder (buiten) toe.

Foto geeft dus qua kleur een verkeerd beeld, de witte geeft een mooie, egale en zichtbare rode kleur weer ;).

En de beste wensen iedereen!
Eliane
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 apr 2022, 08:37
Locatie: West-Vlaanderen

Dag iedereen,

Ik ben in blije verwachting van een ST2. Ik ben op zoek naar een helm. Ik heb al tig versies gepast in winkels en me goed ingelezen op het forum. Bij erg veel helmen voelde ik het harde materiaal van de schelp doorduwen of ze klemden ergens wel. Bij twee helmen had ik dat niet: de Giro Bexley en Camden. Precies een handschoen.

Nu wil ik geen vizier omwille van slechte ogen en uitstekende sportbril op sterkte die goed afsluit. Ik wil wel graag de earpads.

Heeft er iemand al geprobeerd of de earpads van de Bexley in de Camden klikken? Op detailfoto's van de helm lijkt de sleuf wel degelijk voorzien te zijn.

Thanks!
Eliane
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 apr 2022, 08:37
Locatie: West-Vlaanderen

Niemand die de earpads van de Bexley in de Camden probeerde te krijgen? Ik kan me niet inbeelden dat ik de enige ben met dit idee :bn:
Plaats reactie