Heeft er al iemand de trailer plate op z'n ST3?
Al de premium merken met sim kunnen info up -en downloaden. In hoeverre ze die info gebruiken is uiteraard wat anders. Maar een premium merk wil geen negatieve aandacht door een voertuig met panne, vooral niet als de service niet of niet in hun dealernetwerk werd uitgevoerd. Ze dwingen je zo om langs te komen en zij garanderen zo de betrouwbaarheid van hun badge.
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Dit soort berichten heeft voor mij een hoog alu hoedjes niveau...
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Aluminium_hoedje
Tuurlijk kan er worden in- en uitgelezen worden. Maar no way dat ze de boel in noodloop zetten om je langs te laten komen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Aluminium_hoedje
Tuurlijk kan er worden in- en uitgelezen worden. Maar no way dat ze de boel in noodloop zetten om je langs te laten komen.
Ik heb een trailer plate op m'n ST3. Heb hem sinds afgelopen vrijdag.Stromeur schreef: ↑23 aug 2019, 22:37 Voor zover ik weet is er op dit moment op het forum nog niemand actief met een trailer achter de ST3 of ST5. (Maar wat niet is, kan nog komen.) In de ST3/ST5 handleiding wordt niet vermeld hoe de installatie in zijn werk gaat, maar wordt geadviseerd om dit onderdeel door de dealer te laten monteren.
Waarom laat je het niet door je dealer doen? Dan weet je zeker dat het onderdeel correct en veilig gemonteerd wordt en krijg je geen gedoe met garantie als je zelf per ongeluk iets verkeerd doet.
Heb de plate laten plaatsen door de dealer. Het onderdeel kost 115 euro, inclusief montage.
Ik tracht morgen een foto te posten. :-)
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Neeeeee, komt er nu echt iemand die weer on-topic gaat?
-
- Pro
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 23 aug 2019, 19:33
Hey Bangalore,
Dat zou mooi zijn, als je een foto kan posten
Ik ben er ondertussen wel achter dat je het plaatje eigelijk niet verkeerd kan monteren. Je hebt enerzijds de vertanding en anderzijds het kleine boutje in die tandkrans waardoor er maar 1 positie mogelijk is.
Ik wil de forumleden bedanken die uitgebreide technische instructies hebben gepost.
Vooral het filmpje over de palletjes in het achterwiel is een lifesaver! Want het achterwiel zal er toch uitmoeten om de trailerplate te monteren. Vraag is alleen of het garantietechnisch slim is om het zelf te doen zoals terecht werd opgemerkt..
Zeker nu ik deze week ervaar dat 3 van de 3 van de recente ST3 leases op ons bedrijf binnen 1000km uiteenlopende errors op hun fietsen krijgen. En de mijne(privé aangekocht) gisteren als nummer 4. (Geen ondersteuning meer, sensorfout, niets hielp)De st3 betrouwbaarheid is blijkbaar van een ander niveau als de prijslijst..
De Stromer st3 blijkt zo een soort windows95 ervaring te worden.
Dan wil ik ze geen stok kado doen om me mee te slaan als het ding me (weer) in de steek laat.
Ook de andere posters/filosofen bedankt. Het is altijd leuk om verschillende meningen/ perspectieven te horen.
Leuk forum stromeur
PS: desondanks heb ik (nog) geen spijt van mijn aankoop, want als hij werkt is het een zalige fiets, op vlak van design en rijplezier heeft hij voorlopig geen concurenten. Alleen de betrouwbaarheid is echt een probleem, althans binnen mijn eigen kring stromerrijders. Hopelijk zijn het wat kinderziektes die eens genezen, er een gezonde volwassene van maken...
Mss zijn ze wel slachtoffer van hun succes, want volgens de FM verkopen ze als nooit tervoren door de groeiende populariteit van het zg. Cafetariaplan in België.
Dat zou mooi zijn, als je een foto kan posten
Ik ben er ondertussen wel achter dat je het plaatje eigelijk niet verkeerd kan monteren. Je hebt enerzijds de vertanding en anderzijds het kleine boutje in die tandkrans waardoor er maar 1 positie mogelijk is.
Ik wil de forumleden bedanken die uitgebreide technische instructies hebben gepost.
Vooral het filmpje over de palletjes in het achterwiel is een lifesaver! Want het achterwiel zal er toch uitmoeten om de trailerplate te monteren. Vraag is alleen of het garantietechnisch slim is om het zelf te doen zoals terecht werd opgemerkt..
Zeker nu ik deze week ervaar dat 3 van de 3 van de recente ST3 leases op ons bedrijf binnen 1000km uiteenlopende errors op hun fietsen krijgen. En de mijne(privé aangekocht) gisteren als nummer 4. (Geen ondersteuning meer, sensorfout, niets hielp)De st3 betrouwbaarheid is blijkbaar van een ander niveau als de prijslijst..
De Stromer st3 blijkt zo een soort windows95 ervaring te worden.
Dan wil ik ze geen stok kado doen om me mee te slaan als het ding me (weer) in de steek laat.
Ook de andere posters/filosofen bedankt. Het is altijd leuk om verschillende meningen/ perspectieven te horen.
Leuk forum stromeur
PS: desondanks heb ik (nog) geen spijt van mijn aankoop, want als hij werkt is het een zalige fiets, op vlak van design en rijplezier heeft hij voorlopig geen concurenten. Alleen de betrouwbaarheid is echt een probleem, althans binnen mijn eigen kring stromerrijders. Hopelijk zijn het wat kinderziektes die eens genezen, er een gezonde volwassene van maken...
Mss zijn ze wel slachtoffer van hun succes, want volgens de FM verkopen ze als nooit tervoren door de groeiende populariteit van het zg. Cafetariaplan in België.