dat kan in bevestigen
samen met zijn CVT bak
ogenschijnlijk betere betrouwbaarheid (afwezigheid sensor)
perfecte service (fabrikant en bedenkers focussen op service en zitten actief te wezen in hun eigen facebookgroep)
+ competitieve prijs
Ander onderwerp, eerder een tip voor het afspringen van de Cruise Control:
Iedereen lijkt er wel last van te hebben..
Wat ik vaststel, als je een snelheid in gedachten hebt om op CC te rijden, als je de CC activeert op die snelheid, ga je merken dat die idd redelijk snel afspringt.
Mijn 'oplossing'
Ga iets lager (4km/u ongeveer) dan je gewenste snelheid rijden, zet daarop de CC (2-3x drukken), HOU je trapfrequentie aan en je zal zien dat de snelheid VERHOOGT en dat de CC perfect aanhoud....
Ik rij altijd en constant op de zwaarste cadans 50 (met de CVT moet je eigenlijk toch nooit veranderen van cadans, versnellingsbak doet toch alles automatisch voor u ) en ik merk dat met bovenstaande methode de trapfrequentie héél merkbaar verhoogt (benen gaan merkbaar rapper rond) in de praktijk (cadans blijft op 50, ik kom er niet aan)
Heel raar en weet niet of dit de bedoeling is, maar op die manier kon ik wel genieten van de CC in hoge snelheid.
Dat is tegen topsnelheid: 50km/u op teller bij een initiële CC snelheid van 45-46km/u
Ik weet niet of dit de bedoeling of methode is, maar zo werkt het wel voor mij.