Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Martijn_pedelec schreef: ↑13 dec 2022, 20:45
Ik kan namelijk niet geloven dat ze binnen 2 maanden al de kabelboom enzo hebben weten aan te passen in het lopende productieproces
Ik wel. De richtingaanwijzers zijn niet compleet nieuw. Klever kan gewoon het kunstje van de ALPHA doorvoeren in de nieuwe batches van alle bestaande modellen.
Ik heb het wel even bij Klever voor je nagevraagd of ze te retrofitten zijn . Maar ik vrees dat Klever hier niks voor aanbiedt. Ik vrees ook dat de kosten voor het arbeidsloon voor jouw FM erg hoog zullen zijn als ze door het hele frame heen kabels bij moeten trekken (als het al niet het compleet vernieuwen van de kabelboom betekent).
Als ik antwoord krijg laat ik het hier even weten.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Martijn_pedelec schreef: ↑13 dec 2022, 20:45
Ik kan namelijk niet geloven dat ze binnen 2 maanden al de kabelboom enzo hebben weten aan te passen in het lopende productieproces
Het zijn alleen een paar extra draadjes die door het frame moeten, heel spannend is het ook weer niet.
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
Kan blijkbaar nog sneller zelfs. Op de facebook groep van klever gebruikers staat er zelfs al een foto van een N die geleverd is, model 2023 met richtingaanwijzers.
Wel versie met ketting. Foto kan ik hier helaas niet delen omdat het een gesloten groep is..
Misschien kan je jouw dealer wijsmaken dat jouw knipperlichten met een val kapot gegaan zijn. Toevallig is daarbij ook het knopje afgebroken en is de bedrading beschadigd.
Wel gelukkig dat ALLE andere draden en de lak en zo heel gebleven zijn
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
FreddyH schreef: ↑14 dec 2022, 21:44
Misschien kan je jouw dealer wijsmaken dat jouw knipperlichten met een val kapot gegaan zijn. Toevallig is daarbij ook het knopje afgebroken en is de bedrading beschadigd.
Wel gelukkig dat ALLE andere draden en de lak en zo heel gebleven zijn
Ik heb mijn FM even deze vraag voorgelegd. Zodra ik antwoord heb laat ik het weten.
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
FreddyH schreef: ↑14 dec 2022, 22:05
Ik heb mijn FM even deze vraag voorgelegd. Zodra ik antwoord heb laat ik het weten.
Ik heb geen indicatie gekregen van wat de hardware nu kost, alleen dat Klever ze (zoals Stromeur al aangaf) alleen heeft voor garantie of reparatie gevallen. Als je de knipperlichten achteraf zou willen laten inbouwen moet je volgens mijn FM rekening houden met zo'n 500-700 Euro aan montage kosten: de hele fiets moet namelijk uit elkaar.
Dat geeft in elk geval een indicatie voor hoe ingrijpend het is om het zelf te doen en welk risico dat oplevert voor je garantie... Niet echt een te bewandelen pad dus.
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
FreddyH schreef: ↑15 dec 2022, 19:21
Ik heb geen indicatie gekregen van wat de hardware nu kost, alleen dat Klever ze (zoals Stromeur al aangaf) alleen heeft voor garantie of reparatie gevallen. Als je de knipperlichten achteraf zou willen laten inbouwen moet je volgens mijn FM rekening houden met zo'n 500-700 Euro aan montage kosten: de hele fiets moet namelijk uit elkaar.
Dat geeft in elk geval een indicatie voor hoe ingrijpend het is om het zelf te doen en welk risico dat oplevert voor je garantie... Niet echt een te bewandelen pad dus.
Buiten het garantie verlies een enorme kost. Komt er op neer dat, als je het niet zelf kan, een aanpassing als richtingaanwijzers (of een bouwlamp) een enorme stap is.