Klever N Rogue

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Martijn_pedelec schreef: 13 dec 2022, 20:45 Ik kan namelijk niet geloven dat ze binnen 2 maanden al de kabelboom enzo hebben weten aan te passen in het lopende productieproces :?:
Ik wel. De richtingaanwijzers zijn niet compleet nieuw. Klever kan gewoon het kunstje van de ALPHA doorvoeren in de nieuwe batches van alle bestaande modellen.

Ik heb het wel even bij Klever voor je nagevraagd of ze te retrofitten zijn . Maar ik vrees dat Klever hier niks voor aanbiedt. Ik vrees ook dat de kosten voor het arbeidsloon voor jouw FM erg hoog zullen zijn als ze door het hele frame heen kabels bij moeten trekken (als het al niet het compleet vernieuwen van de kabelboom betekent).

Als ik antwoord krijg laat ik het hier even weten.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Martijn_pedelec schreef: 13 dec 2022, 20:45 Ik kan namelijk niet geloven dat ze binnen 2 maanden al de kabelboom enzo hebben weten aan te passen in het lopende productieproces :?:
Het zijn alleen een paar extra draadjes die door het frame moeten, heel spannend is het ook weer niet.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
thaward
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 jun 2020, 01:53
Locatie: Sint-Niklaas
Merk SP: Ellio original comfort
Km-stand: 1657

Kan blijkbaar nog sneller zelfs. Op de facebook groep van klever gebruikers staat er zelfs al een foto van een N die geleverd is, model 2023 met richtingaanwijzers.
Wel versie met ketting. Foto kan ik hier helaas niet delen omdat het een gesloten groep is..
2023: ELLIO elite comfort red 🇧🇪
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Probleem is dat Martijn_pedelec al een 2022 model heeft...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Martijn_pedelec schreef: 13 dec 2022, 20:45 Zou het mogelijk zijn om deze richtingaanwijzers alsnog te monteren op de n-rogue 2022?
Klever biedt deze niet aan als losse set.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Martijn_pedelec
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 aug 2021, 19:31
Locatie: Omgeving Eindhoven

Stromeur schreef: 14 dec 2022, 21:03
Martijn_pedelec schreef: 13 dec 2022, 20:45 Zou het mogelijk zijn om deze richtingaanwijzers alsnog te monteren op de n-rogue 2022?
Klever biedt deze niet aan als losse set.
Jammer, was een mooie aanvulling geweest. Bedankt voor het navragen :ay
Dan moet ik toch echt zelf iets gaan 'klussen'.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Misschien kan je jouw dealer wijsmaken dat jouw knipperlichten met een val kapot gegaan zijn. Toevallig is daarbij ook het knopje afgebroken en is de bedrading beschadigd.
Wel gelukkig dat ALLE andere draden en de lak en zo heel gebleven zijn :d3:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

FreddyH schreef: 14 dec 2022, 21:44 Misschien kan je jouw dealer wijsmaken dat jouw knipperlichten met een val kapot gegaan zijn. Toevallig is daarbij ook het knopje afgebroken en is de bedrading beschadigd.
Wel gelukkig dat ALLE andere draden en de lak en zo heel gebleven zijn :d3:
Ik heb mijn FM even deze vraag voorgelegd. Zodra ik antwoord heb laat ik het weten.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

FreddyH schreef: 14 dec 2022, 22:05 Ik heb mijn FM even deze vraag voorgelegd. Zodra ik antwoord heb laat ik het weten.
Ik heb geen indicatie gekregen van wat de hardware nu kost, alleen dat Klever ze (zoals Stromeur al aangaf) alleen heeft voor garantie of reparatie gevallen. Als je de knipperlichten achteraf zou willen laten inbouwen moet je volgens mijn FM rekening houden met zo'n 500-700 Euro aan montage kosten: de hele fiets moet namelijk uit elkaar.

Dat geeft in elk geval een indicatie voor hoe ingrijpend het is om het zelf te doen en welk risico dat oplevert voor je garantie... Niet echt een te bewandelen pad dus.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1597
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

FreddyH schreef: 15 dec 2022, 19:21 Ik heb geen indicatie gekregen van wat de hardware nu kost, alleen dat Klever ze (zoals Stromeur al aangaf) alleen heeft voor garantie of reparatie gevallen. Als je de knipperlichten achteraf zou willen laten inbouwen moet je volgens mijn FM rekening houden met zo'n 500-700 Euro aan montage kosten: de hele fiets moet namelijk uit elkaar.

Dat geeft in elk geval een indicatie voor hoe ingrijpend het is om het zelf te doen en welk risico dat oplevert voor je garantie... Niet echt een te bewandelen pad dus.
Buiten het garantie verlies een enorme kost. Komt er op neer dat, als je het niet zelf kan, een aanpassing als richtingaanwijzers (of een bouwlamp) een enorme stap is.
Plaats reactie