Flyer Upstreet6 review

Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 487
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

🍻. 😊
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

FreddyH schreef: 09 okt 2022, 07:56 Edit: never mind, ik zie nu dat die FM 550 km ver weg zit. Da's een beetje overdreven ver...
Dat haal je niet op één enkele lading ... :mrgreen:

Je zal sowieso snel moeten zijn : de XL is enkel nog beschikbaar in Chameleon.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 09 okt 2022, 18:37 Je zal sowieso snel moeten zijn : de XL is enkel nog beschikbaar in Chameleon.
Dat was een pluspunt. Maar ik ga het niet doen. Te ver weg, dat kost me 2 dagen en een flinke sloot benzine... met nog de optie om er daar achter te komen dat hij niet fijn zit...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Andy
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2022, 12:14
Locatie: zulte
Merk SP: --
Km-stand: 0

Merci Freddy voor de uitgebreide review ..Mijn vrouwtje heeft veel interesse in de Flyer na het lezen . enkel het bereik op een acculading is een struikelblok. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je gewicht is ? omdat ik toch lees over je lange lijf en kolenschoppen van handen dus ik vermoed dat je geen 60kg zal wegen als mijn wederhelft die trouwens ook maar 1m52 is en zodoende niet zoveel tegenwind pakt ..ze zou de fiets gebruiken voor woon werkverkeer en dat gaat toch over +-60km/dag ..liefst 45km/u . Als er nog zijn die kunnen getuigen over het bereik dan lees ik het graag, alvast bedankt!
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Andy schreef: 19 okt 2022, 19:59 Merci Freddy voor de uitgebreide review ..Mijn vrouwtje heeft veel interesse in de Flyer na het lezen . enkel het bereik op een acculading is een struikelblok. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je gewicht is ? omdat ik toch lees over je lange lijf en kolenschoppen van handen dus ik vermoed dat je geen 60kg zal wegen als mijn wederhelft die trouwens ook maar 1m52 is en zodoende niet zoveel tegenwind pakt ..ze zou de fiets gebruiken voor woon werkverkeer en dat gaat toch over +-60km/dag ..liefst 45km/u . Als er nog zijn die kunnen getuigen over het bereik dan lees ik het graag, alvast bedankt!
Hoi Andy,

Ik weeg 100 kg, ben 1,98m lang en heb typisch ongeveer 5 kg aan bagage bij me. Ik vang dus veel meer wind. 30 km enkele reis is prima te doen met deze fiets, als je op het werk bij kunt laden dan gaat het helemaal goed komen.

Als je nog een Upstreet6 wil moet je denk ik opschieten: ze zijn niet meer bij Flyer te bestellen, dus je moet het hebben van een winkel die ze nog op voorraad heeft.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1593
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Iemand die groter is is over het algemeen ook zwaarder. Meer wind vangen en een hoger gewicht kost meer energie maar... iemand die groter is is in het algemeen ook sterker. Die persoon kan meer vermogen leveren dus maakt het uiteindelijk voor de range niet zo veel uit.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Jins schreef: 20 okt 2022, 10:12 Iemand die groter is is over het algemeen ook zwaarder. Meer wind vangen en een hoger gewicht kost meer energie maar... iemand die groter is is in het algemeen ook sterker. Die persoon kan meer vermogen leveren dus maakt het uiteindelijk voor de range niet zo veel uit.
Ik denk dat je met flinke wind tegen geen gelijk hebt... Stromeurtje ( ;p ) krijgt over het algemeen meer kilometers uit een accu dan ik.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Syntax Error
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 221
Lid geworden op: 09 aug 2022, 10:30
Merk SP: Klever N Rogue 45
Km-stand: 6000

FreddyH schreef: 20 okt 2022, 10:44
Jins schreef: 20 okt 2022, 10:12 Iemand die groter is is over het algemeen ook zwaarder. Meer wind vangen en een hoger gewicht kost meer energie maar... iemand die groter is is in het algemeen ook sterker. Die persoon kan meer vermogen leveren dus maakt het uiteindelijk voor de range niet zo veel uit.
Ik denk dat je met flinke wind tegen geen gelijk hebt... Stromeurtje ( ;p ) krijgt over het algemeen meer kilometers uit een accu dan ik.
Dus je bent groter en zwaarder, maar niet sterker :p kan aan jou of Stromeurtje liggen natuurlijk ;)
Nee maar ik denk ook wel, dat je behoorlijk wat kracht meer moet hebben als je wind tegen, minder vlot door de wind kan klieven.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Syntax Error schreef: 26 okt 2022, 16:45 Dus je bent groter en zwaarder, maar niet sterker :p kan aan jou of Stromeurtje liggen natuurlijk ;)
Mijn benen zijn sterk genoeg om mijn lijf op te tillen. Bij Stromeur geldt dat ook. Ik ben zwaarder dan Stromeur, dus ik ben sterker...

(of zoiets :ck: :lol: )
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 487
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

Ich gehe davon aus, das Stromeur auf einen Bein stehen kann. Kanns du das auch, Freddy? 😉

__________



Ik neem aan dat Stromeur op één been kan staan. Kan jij dat ook, Freddy?😉
Plaats reactie