Flyer Upstreet6 review

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Flyy schreef: 26 okt 2022, 19:48 Ik neem aan dat Stromeur op één been kan staan. Kan jij dat ook, Freddy?😉
Ligt eraan van wie dat been is en hoe stil die blijft liggen ;p
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

En ik maakte me al blij, op zoek naar een nieuwe SP op de site van flyer gekeken, en daar staat deze gewoon nog op:

https://www.flyer-bikes.com/nl-nl/urba ... lor=222719
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

In 2023 is-ie eruit.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ja, shit is dat... En gewoon erg jammer, de fiets heeft zeker potentie alleen is het aan de man brengen ervan nooit echt gelukt. De marketing afdeling heeft daar nog wat te leren denk ik.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
pedelecer
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 mei 2018, 21:03
Merk SP: Qwic RD10s , Flyer upstreet6
Km-stand: 33500

Naar aanleiding van de flyer upstreet 6 review ben ik deze fiets ook eens gaan testen. Na het testen Klever Xspeed en n rogue, ellio, Stromer st1. Het is niet de krachtigste, maar naar mijn gevoel de aangenaamste ondersteuning. Bv Klever is veel krachtiger een geeft meer een boost naar topsnelheid. Maar de flyer luisterde nauwkeuriger naar de kracht die je op de pedalen zet. De topsnelheid van 45km/h is makkelijk te halen, ook bij batterij 20% soc, wel iets minder heftig dan de klever
Dat kon me wel bekoren. Uiteindelijk deze flyer besteld, waarschijnlijk één van de laatste. De batterij grootte is voor mij woon-werkverkeer ruim voldoende. Waardoor gevoelsmatig de voorkeur naar de flyer gaat. Indien ik meer actieradius nodig had ,zou de klever met 1200Wh of 1600Wh de voorkeur genieten.
Plaats reactie