Gefeliciteerd. Weet je al wanneer die binnen komt?
Ride OPIUM speed pedelec
advertentie
-
- Expert
- Reactions:
- Merk SP: Stromer st5
- Km-stand: 23000
Uitbergen ,Erpemere, niet ver , fm die ik vond was in zottegem ( special e bikes ) , wildiers in drongen, lochristi, maar geen idee wanneer die er aan komt.
Nu ja heb wel wat tijd lease opgezegd, maar is steeds enkele maanden op voorhand , nieuwe fiets 10 oktober dus kan wel wat wachten.
Ga wel eens kijken op Google naar uitbergen ( ben van wetteren).
Mvg,
Nu ja heb wel wat tijd lease opgezegd, maar is steeds enkele maanden op voorhand , nieuwe fiets 10 oktober dus kan wel wat wachten.
Mvg,
-
- Rookie
- Reactions:
- Merk SP: Opium
- Km-stand: 0
Goody, vanaf Overschelde het schelde afrijden en even naar linksGoody schreef: ↑14 jun 2023, 21:00 Uitbergen ,Erpemere, niet ver , fm die ik vond was in zottegem ( special e bikes ) , wildiers in drongen, lochristi, maar geen idee wanneer die er aan komt.
Mvg,
-
- Expert
- Reactions:
- Merk SP: Stromer st5
- Km-stand: 23000
Testrit gedaan 10km , bergop ,kasseien, etcetera.
Ondersteuning
super ,zithouding met large kader (1m72cm) ,ook goed maar sportief als mijn st5
Display vind ik persoonlijk beter dan stromer .
Keuze uit 3 verschillende zadels .
Pion smartshift, batterij 1600 en range extender kunnen nog niet besteld worden dit jaar, dus denk ik achteraf dus ook niet meer aan fiets toegevoegd worden ?. ( 03/2024) , dus iets later hihi
Denk dat stromer er een klantje minder gaat hebben, en ik deze fiets ga bestellen met de pinion c1.12 en suspension fork , gaat nog goedkoper zijn dan een nieuwe st5.(kinetische 2.1 heb ik reeds als ze past
Gewoon een super fiets om met te rijden kwa ondersteuning, hopelijk is de service het ook ( maar ja in verleden ook pech met stukken van stromer 2,5 maanden zonder fiets).
Wat ik wel denk is dat er nog wat gaat veranderen aan de fiets mijn testfiets had een 800 w motor ?,waarschijnlijk kunnen ze niet op tijd leveren de testfietsen ?,
Ondersteuning

Display vind ik persoonlijk beter dan stromer .
Keuze uit 3 verschillende zadels .
Pion smartshift, batterij 1600 en range extender kunnen nog niet besteld worden dit jaar, dus denk ik achteraf dus ook niet meer aan fiets toegevoegd worden ?. ( 03/2024) , dus iets later hihi
Denk dat stromer er een klantje minder gaat hebben, en ik deze fiets ga bestellen met de pinion c1.12 en suspension fork , gaat nog goedkoper zijn dan een nieuwe st5.(kinetische 2.1 heb ik reeds als ze past
Gewoon een super fiets om met te rijden kwa ondersteuning, hopelijk is de service het ook ( maar ja in verleden ook pech met stukken van stromer 2,5 maanden zonder fiets).
Wat ik wel denk is dat er nog wat gaat veranderen aan de fiets mijn testfiets had een 800 w motor ?,waarschijnlijk kunnen ze niet op tijd leveren de testfietsen ?,
-
- Expert
- Reactions:
- Merk SP: Qwic
Zijn er nu al fietsen aan klanten geleverd? 1e ervaringen?