Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Golvas schreef: ↑26 jun 2022, 20:09
Weet jij iets of ... ?
Ik weet heel veel. Bijvoorbeeld dat Klever wel bezig is met een 1600 Wh accu en niet met een 1700 Wh accu. Maar verder weet ik hierover helaas niets.
Liefst zou ik een N Alpha willen, als die standaard tenminste een Rockshox voorvering krijgt. De voorvering van de huidige N (met veren ipv luchtgeveerd) vind ik namelijk niet fantastisch. En de keuze voor die voorvering vind ik vooral jammer omdat de voorvering op de Y Muse ook een el-cheapo ding is maar die is stukken beter dan de vering op de N.
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
- Klever overweegt riemaandrijving op de N
- Klever werkt aan een grotere accu die te retrofitten is op bestaande modellen
- Klever overweegt richtingaanwijzers op meer/alle modellen
Stapel al die gerucht op in een wishful thinking en je komt een heel eind richting een N x ALPHA.
De vraag is wel wat Klever wil met de positie van de N ROGUE 45; die hebben ze immers bewust heel scherp geprijsd in de markt gezet en deze opties zouden de N meteen een stuk duurder maken. Klever is naar mijn idee (nog) niet groot genoeg om dit allemaal optioneel aan te bieden: ze lanceren as-is producten, geen uitgebreide opties zoals wel/geen riem of richtingaanwijzers.
De tijd zal het uitwijzen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
De vraag is wel wat Klever wil met de positie van de N ROGUE 45; die hebben ze immers bewust heel scherp geprijsd in de markt gezet en deze opties zouden de N meteen een stuk duurder maken. Klever is naar mijn idee (nog) niet groot genoeg om dit allemaal optioneel aan te bieden: ze lanceren as-is producten, geen uitgebreide opties zoals wel/geen riem of richtingaanwijzers.
De tijd zal het uitwijzen.
Zeer plausibele analyse, lijkt me eigenlijk volkomen logisch. in mijn geval zal het dan ofwel een X-speed Pinion worden of een Alpha. Ik hoop dat de prijzen niet nog eens gaan stijgen, straks volstaat mijn lease-budget niet meer...
Stromeur schreef: ↑26 jun 2022, 23:25
De vraag is wel wat Klever wil met de positie van de N ROGUE 45; die hebben ze immers bewust heel scherp geprijsd in de markt gezet en deze opties zouden de N meteen een stuk duurder maken. Klever is naar mijn idee (nog) niet groot genoeg om dit allemaal optioneel aan te bieden: ze lanceren as-is producten, geen uitgebreide opties zoals wel/geen riem of richtingaanwijzers.
Volkswagen had naast de Polo met kleinste motor en 0,0 luxe ook altijd een Polo GTI. Het kan dus wel
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]