Dit om te testen of het BMS dan nog werkt want dat is het grootste probleem. Het is dus niet om je accu te reviseren maar enkel om te zien of reviseren mogelijk is. Als het niet meer werkt, en die kans is er ook, heb je geen hoop nieuwe cellen liggen die je niet kan gebruiken... dus eerst weten of reviseren kan vooraleer cellen te bestellen.mrstrom schreef: ↑01 jun 2022, 07:50Verklaar je nader, ik snap niet wat je gaat doen.Jins schreef: ↑31 mei 2022, 22:11 Ik stel het volgende voor: probeer je accu aan een serieuze diy te geven/verkopen zoals ook je bedoeling is. Lukt dat niet dan markeer jij het interne van je accu, ik kom hem persoonlijk ophalen, verwijder het BMS met foto’s met jou markering en zonder BMS, zet de boel weer in elkaar en breng ze terug zodat jij ze kan testen of ze het nog doet. Doet ze het niet heb je niets verloren, je hebt nog steeds een defecte accu (en ik heb zinloos met de auto gereden). Doet ze het wel dan weet ik hoe het BMS te omzeilen en is revisie van elke Stromer accu mogelijk. Niet dat ik accu’s wil gaan reviseren (kunnen wel maar daar heb ik gewoon de tijd niet voor) maar samenwerking (met evt een revisie bedrijf) is dan wel mogelijk. Of je hebt zelf interesse om even enkele cellen aan elkaar te zetten
Je verwijdert het BMS met foto's van mijn markering? en je maakt fotos zonder BMS?
Dan zet je hem weer in elkaar zodat ik kan testen. Maar dan heb ik toch het zelfde terug, kapotte cellen in mijn accu. Waarom zou hij dan wel werken?
Die markering is maar om aan te tonen dat het om dezelfde accu/BMS combi gaat zodat, als het werkt, dit aangetoond kan worden met foto's. En als het werkt kan iedereen die cellen vervangen.