Speedpedelec huren

Wim2
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2022, 20:00
Locatie: Kortrijk
Merk SP: Stromer St3 pinion - besteld
Km-stand: 0

Waar in België of de grensstreek Nederland kan je een Stromer of soortgelijke speedpedelec huren voor vakantie voor een tweetal weken? Mijn fietsvakantie met de eigen St3 Pinion valt ondanks de beloofde levertermijn in het water. Eerst juni, dan halverwege juli en nu eind augustus. :cry:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Wellicht dat je dealer iets voor je kan betekenen?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Wim2
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2022, 20:00
Locatie: Kortrijk
Merk SP: Stromer St3 pinion - besteld
Km-stand: 0

Duidelijk niet. Heb hem medegedeeld dat de fietsvakantie in het water viel, keek me wat schaapachtig aan en dat was het.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mijn advies is misschien een beetje 'te Hollands', maar soms is een hint niet voldoende (daar hoef je immers geen ja of nee op te zeggen) en kun je beter concreet zeggen wat je wil: een Stromer huren/lenen voor de fietsvakantie.

Nee heb je...
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Wim2
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2022, 20:00
Locatie: Kortrijk
Merk SP: Stromer St3 pinion - besteld
Km-stand: 0

Ik heb gisteren de vraag gesteld via hun chatbox en wacht op reactie maar klamp de dealer opnieuw aan.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik weet niet of je het erbij gezegd hebt, maar soms helpt het als je expliciet maakt dat je dit niet als gratis service verwacht.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lenny
Expert
Expert
Berichten: 176
Lid geworden op: 09 apr 2022, 10:13

Stromeur schreef: 10 jul 2022, 23:14 Mijn advies is misschien een beetje 'te Hollands', maar soms is een hint niet voldoende (daar hoef je immers geen ja of nee op te zeggen) en kun je beter concreet zeggen wat je wil: een Stromer huren/lenen voor de fietsvakantie.

Nee heb je...
Daar tik je idd een stukje cultuurverschil aan.
Een Stromer-type SP kunnen huren blijkt na wat gegoogeld te hebben niet zo heel vanzelfsprekend te zijn. E-bikes zat, natuurlijk, en ook wel middenmotor SP's. Er is een zaak in Zottegem die de Klever X-Speed en X-Speed Pinion verhuurt voor de lieve prijs van €85 per weekend (prijs per week op aanvraag).
Wim2
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2022, 20:00
Locatie: Kortrijk
Merk SP: Stromer St3 pinion - besteld
Km-stand: 0

Dank je wel voor de info tot op heden. De FM in Zottegem had ik op zijn website al aangeschreven en wacht op nieuws. Vermoed dat ze het eerder zien als een try out.
Goldie_nl
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 mar 2022, 18:37
Locatie: Achterhoek
Merk SP: Stromer
Km-stand: O

Aangezien mijn st3 ook op zich laat wachten bood mijn FM zelf een leen SP (zonder meerprijs, wel NL mocht dit uitmaken).
Stromer ST3 Pinion cool white, 983 Wh, Kinekt zadelpen, verlengd spatbord, 54,5km enkele reis
Lenny
Expert
Expert
Berichten: 176
Lid geworden op: 09 apr 2022, 10:13

Wim2 schreef: 11 jul 2022, 18:10 Dank je wel voor de info tot op heden. De FM in Zottegem had ik op zijn website al aangeschreven en wacht op nieuws. Vermoed dat ze het eerder zien als een try out.
Ze zijn op de website m.i. redelijk expliciet over het feit dat het om verhuur gaat, en de prijzen zijn zeker niet mals. Huren uit aankoopoverweging behoort overigens ook tot de mogelijkheden.
Plaats reactie