Klever speed pedelec modellen 2023

GoodSoundManiac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 jan 2023, 23:06
Locatie: Delft
Merk SP: ST3 SE

Bedankt voor het uitzoeken :)

binkbikes heeft een Klever N maatje m op voorraad https://jandefietsenman.nl/klever/
------------------------------------------------------------------------------------
Cube Touring Hybrid/////////Qwic RD11 Speed/////////Stromer ST3 SE
Gebruikersavatar
Herbal
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter
Belgium
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 mei 2019, 07:17
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3 Pinion SE
Km-stand: 3760

X Speed Pinion 2023 besteld oktober '22, initieel voorziene levering 15.03.23. Twee weken geleden vernomen dat het eind april zal worden. Vandaag gehoord dat er medio april gecommuniceerd zal worden wanneer fiets verwacht wordt.

Ik zie de bui hangen... als dat maar niet na de zomer wordt. :ck:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Deze brief werd vandaag op FB gedeeld. Er is dus vertraging in de uitlevering van de Klever 2023 modellen, maar hoeveel vertraging en welke modellen het betreft dat zal iedereen bij z'n eigen Klever dealer moeten opvragen. Dat zal ook afhangen van wanneer de FM z'n Klevers heeft ge-pre ordered en waar ze in de wachtrij staan.



Brief consument - vertraging leveringen (1).jpg
Brief consument - vertraging leveringen (1).jpg (58.39 KiB) 1187 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Herbal
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter
Belgium
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 mei 2019, 07:17
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3 Pinion SE
Km-stand: 3760

Die brief komt me inderdaad bekend voor. :lol:

Benieuwd wanneer ik hem mag gaan afhalen. De fiets uiteraard...
Cartimundi
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 apr 2021, 23:00
Locatie: Ridderkerk
Merk SP: Stromer ST-3
Km-stand: 100

G’morgen, ik heb nog wat laatste twijfels.

In ben 1.95 en wil een betrouwbare sp die 45 gaat.
Stromer is wat duurder en wat minder geschikt voor mijn lengte.
Klever is dan wat beter..ik twijfel nog tussen X alpha of N rogue..misschien vindt ik die laatste wel mooier..

Nadeel de dichtstbijzijnde dealer heeft alleen x alpha staan. Voordeel is wel dat hij goedkoper is.

Hij heeft iets mindere specs..600w tegen over 800w…maar de N heeft wel 49 nm..net zoveel als de X pinion en 5nm minder dan de alpha..(bij stromer zie ik veel40nm..nm is toch de kracht van de motor?)

Heeft iemand van jullie ook een extra verzekering met pech hulp? Bij mij giant elec fiets heb ik het bij anwb 70.- pj (1e hulp en verzekerd bij diefstal)

Kortom, keuze stress 🤗
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Kijk niet teveel naar die getallen, die zeggen erg weinig. Ga eens met de fietsen rijden en concludeer op basis daarvan.

Zonder een grafiek waarin vermogen en koppel tegen het toerental uitgezet zijn, zijn die getallen redelijk zinloos.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
GoodSoundManiac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 jan 2023, 23:06
Locatie: Delft
Merk SP: ST3 SE

Vandaag bericht van Qicq gehad dat er een 2023 X pinion binnen is. Ik zit jammer genoeg op een Speed te wachten.

Mag ik dit soort info hier eigenlijk plaatsen, sorry indien niet.
------------------------------------------------------------------------------------
Cube Touring Hybrid/////////Qwic RD11 Speed/////////Stromer ST3 SE
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

GoodSoundManiac schreef: 04 apr 2023, 22:31 Vandaag bericht van Qicq gehad dat er een 2023 X pinion binnen is. Ik zit jammer genoeg op een Speed te wachten.


Als je het jammer vindt dat je op een speed wacht, dan zou ik snel vragen of deze X Pinion nog beschikbaar is :ay
GoodSoundManiac schreef: 04 apr 2023, 22:31Mag ik dit soort info hier eigenlijk plaatsen, sorry indien niet.
Heel relevant is het niet, maar we gaan vaker off topic... Zolang de verhouding met relevante berichten oké blijft zie ik geen probleem.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
FraMat
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jan 2023, 15:03
Locatie: Brasschaat
Merk SP: R&M Charger '17
Km-stand: 19.000

Stromeur schreef: 24 mar 2023, 21:57 Deze brief werd vandaag op FB gedeeld. Er is dus vertraging in de uitlevering van de Klever 2023 modellen, maar hoeveel vertraging en welke modellen het betreft dat zal iedereen bij z'n eigen Klever dealer moeten opvragen. Dat zal ook afhangen van wanneer de FM z'n Klevers heeft ge-pre ordered en waar ze in de wachtrij staan.




Brief consument - vertraging leveringen (1).jpg
Volgens mij zijn ze aan het binnenkomen. Gisteren bericht gekregen dat mijn N Pinion bij de FM staat, en morgen afgemonteerd wordt. Nu nog wachten op de nummerplaat...
GoodSoundManiac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 jan 2023, 23:06
Locatie: Delft
Merk SP: ST3 SE

FreddyH schreef: 05 apr 2023, 08:08
GoodSoundManiac schreef: 04 apr 2023, 22:31 Vandaag bericht van Qicq gehad dat er een 2023 X pinion binnen is. Ik zit jammer genoeg op een Speed te wachten.

Als je het jammer vindt dat je op een speed wacht, dan zou ik snel vragen of deze X Pinion nog beschikbaar is :ay
Schakelen met een draaihandvat vindt ik verschrikkelijk.

Denk nu eerst aan een x ketting en over een jaar een x alpha met electrisch smartshift ;)
------------------------------------------------------------------------------------
Cube Touring Hybrid/////////Qwic RD11 Speed/////////Stromer ST3 SE
Plaats reactie