Webshop Bikester verkoopt Stromer?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik weet niet wat ik zie.

Bikester is echt een prima webwinkel voor online aankoop van fiets-accessoires, ik koop er zelf ook regelmatig spullen. Maar een complete STROMER bij Bikester kopen? Een online winkel zonder fysieke filialen? Een Stromer is een complexe speed pedelec, die sowieso voorafgaand aan levering wat liefde van de ervaren fietsenmaker nodig heeft. En ook daarna kun je nog weleens service of ondersteuning nodig hebben van een ervaren Stromer monteur.

Ben benieuwd hoe dit precies zit. Bikester staat niet op de Stromer website als officiële dealer. Als ik zou zwemmen in het geld dan zou ik een online proef-aankoop doen en daarna eens garantie bij Bikester claimen, gewoon om te zien hoe dat gaat.

Doos met een Stromer voor deur en dan..?

https://www.bikester.nl/stromer/
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Bestellen en binnen 14 dagen retour :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ze hebben niet eens een telefoonnummer op de website staan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb het even bij Stromer zelf gecheckt. Bikester is geen officiële Stromer dealer. Alleen bedrijven met fysieke vestigingen mogen Stromer dealer worden. Die heeft Bikester niet.

Wat wel kan, is dat deze Stromers door Bikester zijn overgenomen van een Stromer dealer die ermee gestopt is en die van z'n voorraad af wilde. Soms neemt Stromer de voorraad terug, soms niet. In dat laatste geval kan zo'n dealer z'n voorraad ook doorverkopen aan een bedrijf zoals Bikester.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
baklap
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 281
Lid geworden op: 28 jun 2022, 15:42
Locatie: Twente
Merk SP: ST2 Sport
Km-stand: 9400

En bij Riesewijk is een blauwe ST2 200 euro goedkoper..
Plaats reactie