Einde leasing

Plaats reactie
Matthijs85
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2023, 10:45
Locatie: Veurne
Merk SP: Stromer ST3

Kan er iemand mij uit ervaring (België) zeggen hoe lang het duurt om op het einde van een leasing de fiets over te kopen en het inschrijvingsbewijs van de maatschappij terug te ontvangen?

Morgen loopt het contract af van de verkoper zijn fiets En ik ben benieuwd hoe lang ik nog zou moeten wachten tot heel die papiermolen is afgehandeld voor ik er om kan gaan.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Nadat jouw centjes op de rekening van de leasemaatschappij staan sturen ze je het tweede deel van het inschrijvingsbewijs op, zorg ook dat je een originele COC en factuur in je bezit hebt ... vanaf dan kan je kan de slag met de herinschrijving van de SP.

De te volgen procedure is gewijzigd sedert 20 maart 2023, zie link : https://mobilit.belgium.be/nl/weg/insch ... erwieler-2
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Matthijs85
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2023, 10:45
Locatie: Veurne
Merk SP: Stromer ST3

Het is tijd die het in beslag neemt om dit allemaal af te handelen dat me interesseert.
Ik ben nu al 2 weken geduldig aan het aftellen dus het mag nu wel wat vooruit gaan 😉
Joren
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 mei 2020, 18:30
Locatie: Rollegem
Merk SP: ST1 2020
Km-stand: 11000

Ik heb gehoord dat de BIV enkele weken achterstand heeft.
Daarmee dat ik nog even wacht met mijn nummerplaat in te leveren en een nieuwe aan te vragen. Zou blijkbaar toch tot 3 weken kunnen duren.
Plaats reactie