Post hier een foto van jouw Speed Pedelec!

Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Lijkt mij heerljk daar. Staat op de lijst. Heel veel plezier.
Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
JeroenSpock
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 562
Lid geworden op: 22 jun 2020, 22:50
Locatie: Veendam
Merk SP: ST3 L 2020
Km-stand: 28527

Dries Mangelschots schreef: 20 mei 2022, 12:17ik heb bovenaan het stuur een extra km/h meter staan met draadloos sensor van CYCPLUS de aanduiding van de stromer is haar juist !
Oh toch wel? Ik heb de telefoon wel eens laten mee lopen met gps en die gaf 45 aan toen de fiets 48 toonde.
Ik heb eigenlijk geen idee of die snelheid op de OMNI goed zit.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen

Stromer ST3 L - MY2020 - 983Wh SoH 99% - Wren voorvork-Bodyfloat-Moto reflex pedalen-SQ Labs Innerbarends-Aptonia ligstuur-Ortlieb backroller pine
Volvo S60 2.5t 2008-Magic Blue-380.000 km-Vialle LPi
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

JeroenSpock schreef: 21 mei 2022, 10:47 Oh toch wel? Ik heb de telefoon wel eens laten mee lopen met gps en die gaf 45 aan toen de fiets 48 toonde.
Ik heb eigenlijk geen idee of die snelheid op de OMNI goed zit.
Bij elke SP (inclusief Stromers) die ik getest heb gaf de snelheidsmeter 1-3 km/h meer aan dan de werkelijke snelheid. Alleen bij SP's waarop dit te calibreren is (zoals mijn Bulls) is dit bij benadering goed te krijgen. Nu heb ik nooit op een oude ST1 gereden, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat de teller daar exact juist zou staan, tenzij dit door andere banden per ongeluk zo uitkomt.

Jouw genoemde 3 km/h is helemaal niet vreemd.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

Afbeelding

Update. 😉
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Je hebt weer een nieuw frame?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het blijft een briljante speed pedelec :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
simmeke2013
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 apr 2021, 18:32
Locatie: Wilsele
Merk SP: Stromer ST3

20220528_202144.jpg
20220528_202144.jpg (4.23 MiB) 733 keer bekeken
Als grote fan van dit forum mocht een fotoke van mijn ros niet ontbreken eh...
(En zeggen dat ik, toen ik een Stromer voor het eerst zag in de winkel, het de lelijkste fiets ooit vond.) :D :ai
Gebruikersavatar
Niwla
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 318
Lid geworden op: 26 jan 2020, 18:43
Locatie: Groningen
Merk SP: Klever X Alpha 45
Km-stand: 10K

simmeke2013 schreef: 29 mei 2022, 00:24 20220528_202144.jpg
Als grote fan van dit forum mocht een fotoke van mijn ros niet ontbreken eh...
(En zeggen dat ik, toen ik een Stromer voor het eerst zag in de winkel, het de lelijkste fiets ooit vond.) :D :ai
Dat zei ik ook toen ik voor het eerst een Klever X Alpha zag…… maar hoe langer je er naar kijkt…. :ba
Klever X Alpha 45 Wild Grey, by.schulz G.2 LT, Ortlieb back roller hi-vis (2x), Lazer Anverz NTA MIPS
maar ik ben natuurlijk geen expert...
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

Niwla schreef: 29 mei 2022, 00:29

Dat zei ik ook toen ik voor het eerst een Klever X Alpha zag…… maar hoe langer je er naar kijkt…. :ba
Afbeelding

Das war bei meinem B45 ähnlich. Rein optisch war es nicht besonders schön, aber ich habe mich trotzdem auf ein Rendezvous eingelassen. Da es zu der Zeit in meiner Region keinen Klever-Händler gab, kam der Verkaufsleiter von Deutschland mit seinem Bulli und einigen Rädern bei mir Zuhause vorbei. Er war auf dem Rückweg von einer Messe.
Der Anblick in live ließ mein Herz nicht höher schlagen. Trotzdem habe ich mich drauf gesetzt, um zu sehen, ob wir harmonierten.

Als der Motor zeigte, welche Power er hat und die Federung dafür sorgte, das ich die Wurzelaufbrüche im Asphalt nicht merkte, war es um mich geschehen.

Im Laufe der fünf gemeinsamen Jahre haben wir viel erlebt (Rahmenbrüche, gerissene Felgen, Softwareprobleme) aber ich habe alle Fehler verziehen und jeder Neustart war eine wahre Freude. :ba







Het was hetzelfde met mijn B45. Vanuit een puur visueel oogpunt, was het niet bijzonder leuk, maar ik ging toch op een date. Aangezien er in die tijd geen Klever dealer in mijn regio was, kwam de verkoopleider uit Duitsland bij mij thuis met zijn Bulli en enkele fietsen. Hij was op de terugweg van een handelsbeurs.
De aanblik van hen levend deed mijn hart niet sneller slaan. Niettemin, zat ik erop om te zien of we harmonieerden.

Toen de motor zijn vermogen toonde en de vering ervoor zorgde dat ik de wortelscheuren in het asfalt niet opmerkte, was ik verkocht.

In de loop van onze vijf jaar samen hebben we heel wat meegemaakt (gebroken frames, gescheurde velgen, softwareproblemen) maar ik heb alle fouten vergeven en elke herstart was een waar plezier. :ba
Übersetzt mit DeepL https://www.deepl.com/app/?utm_medium=android-share
Plaats reactie