Stromer helm?
Op Stromer commercials zie je, voor zover ik dat kan beoordelen, altijd fietsers met hetzelfde type helm. Wie van jullie weet welk merk en type het betreft? Is dit een goedgekeurde helm voor Nederland?
sinds 19-09-2017 in het bezit van een Stromer ST2s, voorzien van: Kinekt Bodyfloat zadelpen, Redshift ShockStop stuurpen, Spurcycle bel, Racktime bagagedrager, set Ortlieb Back-Roller Classic tassen, B&M Cycle Star spiegel, Quad Lock iPhone houder
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22959
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Bedoel je deze?
Dat is volgens mij de Giro Sutton helm. Deze heeft niet het in Nederland voor speed pedelecs verplichte NTA 8776 keurmerk. (Is wel EN 1078 gekeurd.)
Dat is volgens mij de Giro Sutton helm. Deze heeft niet het in Nederland voor speed pedelecs verplichte NTA 8776 keurmerk. (Is wel EN 1078 gekeurd.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Bedankt. Denk dat je gelijk hebt, Stromeur.
Wanneer ik hem zo op het plaatje zie, lijkt ie me lang niet zo mooi als de Kask Urban Lifestyle.
Wanneer ik hem zo op het plaatje zie, lijkt ie me lang niet zo mooi als de Kask Urban Lifestyle.
sinds 19-09-2017 in het bezit van een Stromer ST2s, voorzien van: Kinekt Bodyfloat zadelpen, Redshift ShockStop stuurpen, Spurcycle bel, Racktime bagagedrager, set Ortlieb Back-Roller Classic tassen, B&M Cycle Star spiegel, Quad Lock iPhone houder
Helaas, ik weet het.
sinds 19-09-2017 in het bezit van een Stromer ST2s, voorzien van: Kinekt Bodyfloat zadelpen, Redshift ShockStop stuurpen, Spurcycle bel, Racktime bagagedrager, set Ortlieb Back-Roller Classic tassen, B&M Cycle Star spiegel, Quad Lock iPhone houder
Beide helmen zijn misschien niet goedgekeurd volgens de NTA-norm, dat wil echter niet zeggen dat ze ook werkelijk niet voldoen aan die norm. Volgens mij hebben ze wel de uiterlijke kenmerken van een NTA-helm.
Fabrikanten hebben terecht geen zin om in elk land een andere (dure) certificering aan te vragen. Laat de EU daar maar eens zien wat ze waard is. En anders hebben we nog een reden voor een Nexit
Fabrikanten hebben terecht geen zin om in elk land een andere (dure) certificering aan te vragen. Laat de EU daar maar eens zien wat ze waard is. En anders hebben we nog een reden voor een Nexit