links indraaien magda?

Plaats reactie
Bicarbonaat

hoe ga jij hier naar links ?

de rijbaan is 70limit ,
de sp op fietspad rijd 45
de rijbaan is altijd gevaarlijk druk. (meestal aan alle straten en zijstraten staan er autos )

soms stop ik op het fietspad VOOR de straat aan de rechterkant , wachten tot alles vrij is en dan links de straat in.
soms doe ik alsof ik een motorfiets ben , en ga als het vrij is de het autorijvak op , en gewoo links in.
wat is jullie beste methode ?

https://www.google.com/maps/@50.9881763 ... 312!8i6656
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

De beste methode is voor mij de meest veilige.

Als er verkeer is op de N35 dan zou ik die oversteken alsof ik uit de N440 kom (oversteken als het veilig is in beide rijrichtingen op de N35) ... als er totaal geen verkeer is op de N35 en de N440 dan zou je eventueel een motarke kunnen doen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Bicarbonaat

Golvas schreef: 10 sep 2021, 13:56 De beste methode is voor mij de meest veilige.

Als er verkeer is op de N35 dan zou ik die oversteken alsof ik uit de N440 kom (oversteken als het veilig is in beide rijrichtingen op de N35) ... als er totaal geen verkeer is op de N35 en de N440 dan zou je eventueel een motarke kunnen doen.
Zal es testen op uw manier
Nog nooit gedaan zoals je beschrijft
Thx
Duwerke
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 71
Lid geworden op: 10 okt 2018, 18:07

Ik zou meestal motorke spelen en naar de midden van de weg gaan.
Maar dan wel tegen de midden aan zodat ze rechts rond je kunnen als je niet direct in kan.
Zeker als er niemand van de overkant komt zodat je gewoon door kan rijden.
Bij grote drukte rechts staan wachten maar dan kan je daar lang staan wachten
Plaats reactie