Ongoing review: de Klever X SPEED PINION

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Merk SP: Klever X Alpha 45

:bj
Stromer ST1 X (2017) --> Stromer ST2 S (2018) --> Klever X Alpha 45 (2021)
Golvas
Veteraan | Forum Supporter

Ik heb morgen een vrije dag ... had één en ander gepland, maar dat is gecanceld ... ;p
Golvas V2.0 🇧🇪

:bike: Stromer ST2 2018 - Sport 20" - Matt Black - :battery: 983 Wh
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Merk SP: Klever X Alpha 45

Kom maar langs ;p

Ik nodig alleen nog steeds geen mensen binnen uit (kan de Klever vertegenwoordiger over meepraten). En dat vind ik een beetje ongastvrij van mij, zeker als je zo'n enorm eind gereden hebt, maar het is even niet anders helaas.
Stromer ST1 X (2017) --> Stromer ST2 S (2018) --> Klever X Alpha 45 (2021)
Bicarbonaat
Veteraan
Veteraan
Belgium
Merk SP: klever b speed
Km-stand: 5200

WFVst5 schreef: 06 jan 2021, 19:22 Gewoon je rijstijl aanpassen aan de omstandigheden....beetje slip is mooi, vooral goed voor je ervaring en op prut, blerf, ijs,sneeuw etc. maakt het niet uit wat je eronder hebt

In de verkeerde slip geraken kan je veel geld kosten
(Ja ik ben de gezelligste op feestjes)
NikolaasArts
Pro
Pro

Goeiemorgen.
Na een paar jaar zonder speed pedelec (ik had vroeger een stromer st2) ben ik door verandering van werk weer back in business :)
Ik heb een klever x speed pinion besteld maar begin na het lezen van dit draadje wat te twijfelen over de banden. Zijn er mensen die gewoon tevreden zijn van de schwalbe moto x banden of is dat vanaf een beetje regen een no go?
Ik ben op zich wel een voorzichtige chauffeur denk ik en als het te hard regent, vriest of sneeuwt laat ik de fiets ook thuis staan. Maar: de banden moeten natuurlijk wel tegen wat nat wegdek kunnen. Bedankt voor de reacties!
FreddyH
Netherlands
Merk SP: Bulls Green Mover E45

Als je Big Ben's op jouw ST2 had, dan gaat het niet tegenvallen. Zijn vergelijkbare banden. Droog zijn ze prima, in regen moet je je serieus aanpassen.
Remember compliments you receive. Forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
(Baz Luhrmann)
NikolaasArts
Pro
Pro

Ik had geen big bens op de st2, wel continental topcontact banden. Kan dus niet vergelijken met de big bens.
Golvas

Golvas V2.0 🇧🇪

:bike: Stromer ST2 2018 - Sport 20" - Matt Black - :battery: 983 Wh
FreddyH
Netherlands
Merk SP: Bulls Green Mover E45

NikolaasArts schreef: 10 okt 2021, 10:36 Ik had geen big bens op de st2, wel continental topcontact banden. Kan dus niet vergelijken met de big bens.
Dan ga je een flinke stap achteruit. Die TopContact's zijn fantastische banden...
Remember compliments you receive. Forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
(Baz Luhrmann)
Jins
Belgium

Of je gaat er als nat rustig mee onderweg of leg vooraan een andere band. Een achterwiel dat blokkeert is makkelijker te controleren/corrigeren dan een voorwiel. Let op de maat, smaller is ook minder hoog. Vooral voor de achterband maakt dat verschil in wieldiameter een verschil in werkelijke snelheid en afgelegde weg vergeleken met het display. Maw, je bent langer onderweg omdat je traject ‘langer’ geworden is…
Plaats reactie