Ik vind het fenomenaal dat jouw dealer zich hiervoor heeft ingespannen, EN dat Klever (zowel in Nederland als Taiwan) zich hierover gebogen heeft zonder meteen 'nee' te zeggen.
Dit zou bij een merk als Stromer onmogelijk zijn.
Ongoing review: de Klever X Speed Alpha
Hoe koud was het toen, wanneer reed je met koud weer met een 1200 Wh Klever batterij ? ... en hoe ver geraakte je met die volgeladen 1200 Wh batterij ?
Dus, je moet nu stoppen als de "eerste" batterij zo goed als leeg is, dan moet je de stekker in de "tweede" batterij (die in de tas zit) pluggen en bedien je dan de schakelaar zodat je fiets kan beginnen met "tanken" uit de tweede batterij ?
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Ik zie eerlijk gezegd zo niet meteen de meerwaarde in van jouw "kunstwerkje" ? ... volgens mij zijn de gecreëerde handelingen minimum even omslachtig als het onderweg eenvoudigweg switchen van batterij (in het frame) ? ... bovendien is je mooie Alpha nu verneukt door die schakelaar en câblage-zonder-meerwaarde.
Of zie ik dat verkeerd ?
Of zie ik dat verkeerd ?
Mag ik aub een antwoord op mijn vragen ?
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22832
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22832
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Hier twee detailfoto's.
Rechts gaat op zich goed. De dikke ring van de gripshifter zit een tikkie in de weg maar ik kan er nét bij. Ik heb wel hele kleine handen.
Ik vind het prima zo. Ik gebruik de bel toch niet in noodgevallen, daar is de toeter voor. Iemand met normale/grote handen zal er geen probleem mee ondervinden.
Links kan misschien ook wel als je de bel tegen tegen de remhendel plaatst, de display + knoppen van de toeter en richtingaanwijzers opschuift, en die twee van plaats wisselt, zodat die knoppen onder handbereik blijven. Ik heb dat niet gedaan omdat ik het kabelboompje vanuit de display niet onder al te grote druk wilde zetten. (Kabelboompje is kort, zitten ook connectoren in, ik laat dat liever met rust.)
Bel rechts is de meest eenvoudige oplossing.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Achiel
- Expert
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 19 sep 2020, 15:23
- Locatie: Zeeuwsch-Vlaanderen
- Merk SP: Klever X-speed Pinion
- Km-stand: 16000
Heb hem zelf in het zwart, zelfde plaats gekozen voor montageStromeur schreef: ↑16 nov 2021, 22:12Hier twee detailfoto's.
Rechts gaat op zich goed. De dikke ring van de gripshifter zit een tikkie in de weg maar ik kan er nét bij. Ik heb wel hele kleine handen.
Ik vind het prima zo. Ik gebruik de bel toch niet in noodgevallen, daar is de toeter voor. Iemand met normale/grote handen zal er geen probleem mee ondervinden.
Links kan misschien ook wel als je de bel tegen tegen de remhendel plaatst, de display + knoppen van de toeter en richtingaanwijzers opschuift, en die twee van plaats wisselt, zodat die knoppen onder handbereik blijven. Ik heb dat niet gedaan omdat ik het kabelboompje vanuit de display niet onder al te grote druk wilde zetten. (Kabelboompje is kort, zitten ook connectoren in, ik laat dat liever met rust.)
Bel rechts is de meest eenvoudige oplossing.
20211116_220641.jpg
20211116_220355.jpg
Hoi Stromeur. Daar ben ik weer na ruim 6000 km. Heb jij de originele banden helemaal opgereden en ben je daarna overgestapt op de Pirelli? Zou graag willen weten wat de verschillen zijn en ook nu in deze jaargetijde. Ik heb vorige week voor het eerst mijn bandendruk gecontroleerd Ik weet, niet handig als er zoveel gefietst wordt. Maar goed. Druk was toen rond de 1,7 bar, erg laag dus. Heb toen opgepompt naar 3bar en even getest en vervolgens naar 3,5bar ook heb ik de voorvork opgepompt naar ik meen 170 psi. Dit bevalt nu veel beter! Maar in de regen in de bochten voelt het twijfelachtig. Kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar doordat ik nu toch doorrijd in dit jaargetijde, krijg ik toch vanzelf wat meer vertrouwen.Stromeur schreef: ↑21 mar 2021, 12:56Ik zou het 'Big Ben'-beleid toepassen: de Schwalbe Supermoto X banden lekker oprijden in de lente en zomer, want dan voldoen ze prima. Als ze versleten zijn vervangen door de Pirelli Cycle-e for Stromer (ST5 band), Stromer E-Gridlock by Vee Tire (ST2 band) of de Continental Contact Plus City.