Je maakt wat mee als Stromert

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Jroen schreef: 03 jul 2021, 21:15 Prachtig hoor Toyota maar heb nu met 2 toyota's 3 keer stil gestaan in 3 weken tijd...nu weer 10 jaar zonder ellende hopelijk haha.
We gaan offtopic, maar toch : wat was het probleem ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Golvas schreef: 03 jul 2021, 21:23
Jroen schreef: 03 jul 2021, 21:15 Prachtig hoor Toyota maar heb nu met 2 toyota's 3 keer stil gestaan in 3 weken tijd...nu weer 10 jaar zonder ellende hopelijk haha.
We gaan offtopic, maar toch : wat was het probleem ?
Trapper was eraf gevallen, nou ja ongeveer dan...koppelingspedaal bleef plotseling op de bodem liggen. En vorige keer was de accu defect. De andere toyota had een storing vermoedelijk met lambda sensor. Zo zie je maar, geen merk is heilig, alles kan een keer kapot gaan.
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb jaren lang in een Aygo rond getuft, ding deed het geweldig. (Behalve met wind tegen op de Afsluitdijk :bj )
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Jezeke
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 nov 2019, 21:16
Locatie: Langdorp
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 18690

Deze ochtend op weg naar het werk met heel veel regen, moest ik onder het spoor door . Ik zag daar al een plas staan van 25 meter lang en dacht: Da gaat wel lukken.
Ik was 5 meter ver en het water stond al 30cm hoog. Ik ben direct afgestapt omdat ik schrik had dat het water de elektronica zou beschadigen, direct natte voeten.
Dan maar mijn fiets opgepakt en teruggewandeld naar het droge.
Ik had overschoenen aan, dus heb ik die maar uitgedaan. Mijn schoenen waren toch kletsnat.
Ik dacht: ik ga er met de fiets op mijn schouder door wandelen. Ik was ongeveer 10 meter ver, nog niet in de helft, en het water stond al tot aan mijn knieen. Ik was al zover dus ben ik maar gewoon verder gewandeld. Het water is dan tot 20 cm boven mijn knieen gekomen. Ik ben juist geen 1m90 :oops: , dus das redelijk diep.

Wel vermoeiend, zo 20 meter in 70cm diep water, met een fiets van meer dan 30kg wandelen

Ik vond het nog wel grappig eigenlijk. Eens ge nat bent, maakt het allemaal niemeer zoveel uit :)
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 352
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.17k

Jezeke schreef: 15 jul 2021, 11:59 ...
Wel vermoeiend, zo 20 meter in 70cm diep water, met een fiets van meer dan 30kg wandelen

Ik vond het nog wel grappig eigenlijk. Eens ge nat bent, maakt het allemaal niemeer zoveel uit :)
Met zo'n username moet je toch gewoon over dat water kunnen lopen :lol:
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

JeroenH schreef: 15 jul 2021, 13:43 Met zo'n username moet je toch gewoon over dat water kunnen lopen :lol:
Er tussendoor toch? ;p
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Mike-VE
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 aug 2021, 22:23
Locatie: Elst
Merk SP: ST2 2021
Km-stand: 80

Nou vandaag (1 week na aanschaf van mijn pedelec) bijna een bekeuring aan m'n broek.

Ik moet om bij het "snelfietspad" (waar ook brommers zijn toegestaan) te komen ongeveer 1KM over de weg heen fietsen.

Deze weg staat er bekend om dat er maloten met 70+ km/u overheen knallen.

Nu kies ik er voor om dat te omzeilen, en ga 25-30 km/u fietsen op het fietspad (ik weet dat 't niet mag)

Bij de eerste rotonde die ik tref zie ik direct een golfje met 2 agenten er in, zij kwamen mij tegemoed en namen de rotonde 1.25x om mijn afslag te pakken.

Ik voelde natuurlijk al nattigheid, in m'n spiegel zag ik ze aankomen, en ja hoor....bij de eerste beste gelegenheid wordt ik staande gehouden.

Hele aardige agent die vertelde dat ik niet op het fietspad mocht fietsen, en al helemaal geen 40 km/u (uhhh m'n display gaf nooit hoger dan 30 km/u aan, affin)

Ik probeerde hem nog aan het verstand te peuteren dat ik me niet veilig voelde op de weg, en dat ik maar 1KM over het fietspad hoef voor ik op het snelfietspad kwam.

Meneer vond dat ik een gevaar voor het overige verkeer vormde als ik op het fietspad aan het fietsen was....hier was mijn mening duidelijk anders dan die van hem, maargoed.

Uiteindelijk met een waarschuwing vanaf gekomen en netjes de weg op gegaan.

Helaas, de gemeente overbetuwe handhaaft nog strak op pedelecs op het fietspad (helaas)
Gebruikersavatar
JeroenSpock
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 562
Lid geworden op: 22 jun 2020, 22:50
Locatie: Veendam
Merk SP: ST3 L 2020
Km-stand: 28527

Doet me denken aan een boer, die bewust met zijn tractor en monster aanhanger met uitsteeksels over de provinciale weg rijdt ipv door het dorp, terwijl hij niet op de provinciale weg mag komen met dat ding.
Hij zei, de volgende keer doe ik het gewoon weer, geef me nog maar een boete. Maar ik ga niet met die machine door het dorp waar kinderen fietsen.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen

Stromer ST3 L - MY2020 - 983Wh SoH 99% - Wren voorvork-Bodyfloat-Moto reflex pedalen-SQ Labs Innerbarends-Aptonia ligstuur-Ortlieb backroller pine
Volvo S60 2.5t 2008-Magic Blue-380.000 km-Vialle LPi
Mike-VE
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 aug 2021, 22:23
Locatie: Elst
Merk SP: ST2 2021
Km-stand: 80

JeroenSpock schreef: 17 aug 2021, 16:26 Doet me denken aan een boer, die bewust met zijn tractor en monster aanhanger met uitsteeksels over de provinciale weg rijdt ipv door het dorp, terwijl hij niet op de provinciale weg mag komen met dat ding.
Hij zei, de volgende keer doe ik het gewoon weer, geef me nog maar een boete. Maar ik ga niet met die machine door het dorp waar kinderen fietsen.
Behalve dat ik niet van plan ben om een collectie boetes te verzamelen.

m.a.w. ik ga vanaf nu netjes op de weg rijden....niet omdat ik ineens "het licht heb gezien" maar omdat ik geen zin heb om eens in de zoveel tijd 95€+administratiekosten te betalen.
Bicarbonaat

je maakt wat mee : ...

in de categorie dieren :
-veel duiven die op de grond zitten ,en net als je passeert schrikken ze en vliegen ze omhoog. (soms moet je bukken om ze niet tegen je hoofd te hebben)
-ratten in de graskant
-konijnen die oversteken
-en helaas continue dode egels :oops: ( soms zijn ze nog bol , maar vaak enorm plat als ze er al wat langer liggen)
-katjes
Plaats reactie