Zondag 29 augustus 2021: Stromer Universe Public Day in Genk (BE)

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Net als vorig jaar organiseert Stromer de Stromer Universe Days op het Thor Central beurspark in het Belgische Genk. Een prachtige locatie, waar niet alleen de line up van 2022 gepresenteerd wordt, maar ook een grote testvloot klaar staat om een route door en rondom het terrein te rijden.

De Stromer Universe Days zijn dit jaar op 28, 29 en 30 augustus en één van die dagen zal de 'Public Day' zijn (de andere dagen zijn alleen voor dealers).

Inmiddels zijn er al wat tipjes van de sluier opgelicht en alleen al op basis daarvan weet ik nu al zeker dat ik ga, want dat wordt de moeite waard.

Nog anderen zin om mee te gaan als duidelijk is op welke datum de Public Day is? (Op de Stromer website staat op de ene plek 29-8 en op de andere 30-8.)


Stromer Universe Genk.PNG
Stromer Universe Genk.PNG (1.21 MiB) 1750 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Jep! Als het niet op die maandag is dan ben ik weer van de partij!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gezellig, wat leuk vorig jaar om samen over dat park te crossen met de ST2 Belt en toen nog het prototype van de ST5 ABS :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 10 jul 2021, 22:22 Gezellig, wat leuk vorig jaar om samen over dat park te crossen met de ST2 Belt en toen nog het prototype van de ST5 ABS :cool2:
Jep. En met een grote grijns dat prototype door het gras raggen en dan vol in de ankers gaan :d3: . Er zijn momenten geweest dat ik voorzichtiger met prototypes ben omgesprongen :ai
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vond het inderdaad ook erg gaaf dat we er alles mee mochten uitvreten van Stromer. Ik weet niet of ik anders afgelopen weekend zo tekeer had durven gaan met die gloednieuwe demo's van Vietz. Nu wisten we al wat-ie kon.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 10 jul 2021, 22:38 Ik vond het inderdaad ook erg gaaf dat we er alles mee mochten uitvreten van Stromer. Ik weet niet of ik anders afgelopen weekend zo tekeer had durven gaan met die gloednieuwe demo's van Vietz. Nu wisten we al wat-ie kon.
Ik denk het wel. Als je terugkijkt naar vorig jaar: toen begonnen we ook rustig aan, maar na 5 minuten waren we ook al volop aan het remmen. Ik weet nog dat je verbaasd opkeek toen ik zei dat ik naar de voorband gekeken had tijdens het remmen (héél raar als je erover nadenkt). Zoveel vertrouwen gaf het ABS systeem toen al. Maar het zelfvertrouwen van Stromer dat we die peperdure prototypes door het gras mochten raggen heeft afgelopen vrijdag zeker geholpen. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik raar bezig was met “gewoon voluit die voorrem inknijpen”, terwijl dat als fietser toch zeker wel raar is.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedemorgen Sylvia en Freddy,

ja; ik doe mee !......vorige keer gemist maar nu lijkt het wel te gaan lukken. Nu maar hopen dat het 29/8 is en niet die genoemde 30/8 want da's weer een gewone werkdag.
Ben benieuwd naar de nieuwtjes die daar te voorbij komen en de testmogelijkheden.

Grtz, Reinout
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Als het meezit ga ik niet mee naar Genk. Mijn dochter doet mee aan de "tour for live", een sponser fietstocht van de Daniel de Hoed kliniek, fietsend van Noord Italie naar Limburg in 8 dagen. Wij hobbelen als verzorgers met een caravan er achteraan. (Ijs en Corona dienende).

Jammer, want het is wel leuk dat testen van nieuw materiaal zoals gisteren op de nieuwe ST5 bij Vietz. Idd crossen op gloedje nieuw materiaal. Een beltdrive is leuk, maar ABS wil ik !
Groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Bart-V
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 63
Lid geworden op: 19 sep 2017, 20:42

Stromeur schreef: 10 jul 2021, 22:16 Net als vorig jaar organiseert Stromer de Stromer Universe Days op het Thor Central beurspark in het Belgische Genk. Een prachtige locatie, waar niet alleen de line up van 2022 gepresenteerd wordt, maar ook een grote testvloot klaar staat om een route door en rondom het terrein te rijden.

De Stromer Universe Days zijn dit jaar op 28, 29 en 30 augustus en één van die dagen zal de 'Public Day' zijn (de andere dagen zijn alleen voor dealers).

Inmiddels zijn er al wat tipjes van de sluier opgelicht en alleen al op basis daarvan weet ik nu al zeker dat ik ga, want dat wordt de moeite waard.

Nog anderen zin om mee te gaan als duidelijk is op welke datum de Public Day is? (Op de Stromer website staat op de ene plek 29-8 en op de andere 30-8.)



Stromer Universe Genk.PNG
Vorig jaar ook geweest en heb me toen erg goed vermaakt, dus dit jaar zeker weer. Ben alleen wel benieuwd welke tipjes van de sluier dat dat zijn, of mag je daar nog niks over zeggen?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Als Stromeur meer had mogen zeggen dan "tipje dan de sluier" dan had ze dat echt wel gedaan ;) .

Ik denk dat we mogen afwachten tot augustus...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie